Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Γεια σου γεροπλάτανε!


"Του κάκου σε βαραίνουν τα χινόπωρα!
Γεράματα δεν έχεις, γεροπλάτανε.
Την άνοιξη είσαι νιός και πάλι πράσινος.

Μια μέρα να ξαπόσταινα στον ίσκιο σου,
στην βρύσην, όπου πίνεις, να ξεδίψαγα
και να ‘βλεπα το τ’ είδες τον παλιό καιρό!

Για πές μου για τα χιόνια πως τα βάσταξες,
τα καλοκαίρια, πές μου, πως τραγούδησες,
πως έβλεπες τους κλέφτες, τους αρματολούς.

Για το μικρό, για πές μου, το κλεφτόπουλο,
που στο λιθάρι πρώτο και στο πήδημα
τα βόλια λαχταρούσε , τις λαβωματιές…"

(Του Ευρυτάνα λογοτέχνη Ζαχαρία Παπαντωνίου)


ΥΓ. Η φωτογραφία με τον υπεραιωνόβιο πλάτανο της Βράχας είναι του "Ευρυτάνα ιχνηλάτη"

13 σχόλια:

Φυσιολάτρης! είπε...

Ολόδροσο το ποίημα!!!!!!!

PHOTO ΤΙΤΛΟΙ είπε...

Εντυπωσιακή photo !
Aριστούργημα της φύσης.

doctor είπε...

ΠΟΣΑ ΕΙΔΕΣ ΜΩΡΕ ΓΕΡΟ ΠΛΑΤΑΝΕ. ΠΟΣΑ....

Kate'sCakeBox είπε...

Είμαι πάλι πίσω φίλε μου,πέρασα πολλά δεν άνοιγα καν υπολογιστή..είμαι χαρούμενη που είσαι καλά κι όλα εδώ έχουν την γνωστή δροσιά καλλιέργεια ποιότητα..σου στέλνω την αγάπη μου και θα τα λέμε.

Aris είπε...

Καλοκαιρια και χειμωνες,
κακουχιες και αιωνες,
..δεν τον λυγισανε!!

Άιναφετς είπε...

Γεια χαρά αιωνόβιε φίλε μας!
Ευχαριστούμε για το αισιόδοξο ποίημα! :)

akrat είπε...

ααα δεν θα πω ολόδροσο γιατί το κρύο στην Ευρυτανία θα έπιασε... είμαι βέβαιος θα πω ΟΛΟΖΕΣΤΟ και μας ζέστανες την καρδιά

Memaria είπε...

Όταν ο γεροπλάτανος γίνεται πηγή έμπνευσης, γεννιούνται αριστουργήματα!!

kapetandiamantis είπε...

TI ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΓΕΡΟΠΛΑΤΑΝΟ. ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΑΡΜΑΤΩΛΩΝ.
ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΕΥΡΥΤΑΝΑ ΙΧΝΗΛΑΤΗ.
ΜΠΡΑΒΟ!

Dennis Kontarinis είπε...

Στ΄αλήθεια έχει τόσα πολλά να μας πει αυτός ο γέρο πλάτανος.
Νάσαι καλά και καλόφθινόπωρο.

Eva Neocleous είπε...

Υπέροχη φωτό!Και οι στίχοι του Παπαντωνίου τόσο ταιριαστοί!

άγριο κυκλάμινο είπε...

Τέλεια όλα. στίχοι και φωτογραφία.
Εχω επισκεφτεί το χωριό της Βράχας και καμάρωσα αυτό τον απίστευτο πλάτανο και συνάμα και το ιστορικό μοναστήρι.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Να είστε όλοι καλά, ευχαριστούμε για τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας και σε αυτή την ανάρτησή μας.