Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Ανοιξιάτικες αποχρώσεις















Με το φακό του Ευρυτάνα ιχνηλάτη

23 σχόλια:

λεύτερος είπε...

Παράδεισος είναι η Ευρυτανια ολες τις εποχές του χρονου!!

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Παράδεισος πράγματι.

PHOTO ΤΙΤΛΟΙ είπε...

Tελικά είναι από τους λίγους παρθένους τόπους που απέμειναν και δεν εννοώ μόνο στην Ελλάδα!!!

John Kalantzis είπε...

Η φύση δεν κρατιέται πλέον!
Το καλοκαιράκι προ των πυλών...
Και αυτά τα προβατάκια υπέροχα!

Παραδεισένια Ευρυτανία!

Μαρία Νικολάου είπε...

''...Για μας η Ελλάδα είναι αυτές οι στεριές οι καμμένες στον ήλιο κι αυτά τα γαλάζια πέλαγα με τους αφρούς των κυμάτων.''
Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.

sofia είπε...

Πολύ ωραίες φωτογραφίες. Και εγώ μόλις γύρισα από μια μεγάλη βόλτα (με τα πόδια εννοείται)και τη φωτογραφική μηχανή γεμάτη.Φαντάζομαι ότι και εκεί, όπως και εδώ τα αηδόνια δεν σταματούν να τραγουδούν. Μόνο που δεν αποτυπώνονται στις φωτογραφίες.
Τέλεια!

Διαχειριστής είπε...

Πολύ όμορφες και ζωντανές φωτογραφίες. Νομίζω οτι είμαι εκεί.

kapetandiamantis είπε...

ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΦΙΛΕ ΕΥΡΥΤΑΝΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΜΕΤΑ Ο ΚΑΗΜΟΣ ΚΑΙ Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ?

dimitris είπε...

Ευρυτανα ιχνηλατη καλησπερα, ανοιξε ο καιρος αλλα εφετος θα ειναι δυσκολα για πολλους συνανθρωπους μας να παρουν ανασες για να βγαλουν την καθημερινοτητα και τον χειμωνα που θα ερθει, οποτε προβλεπω οτι θα δουλεψει φωτοτουρισμος.

Παντως τα μερη ''σου'' ειναι παρα πολυ ομορφα, πινακες ζωγραφικης, μπραβο για την αναρτηση!!!

photoioannina είπε...

Πολύ όμορφες οι ανοιξιάτικες πινελιές σου φίλε μου Ευρυτάνα!

akrat είπε...

μου λείπει το ομολογώ....

Φυσιολάτρης! είπε...

Η εξερεύνηση της Ευρυτανίας.....αποτελεί μοναδική εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη φυσιολάτρη!!!!!!!!!!!!!

Μαρίνα Διαμαντοπούλου είπε...

Υπέροχες! "Άνοιξε" η καρδιά μας!

dimosf είπε...

Γύρισα απόψε από τη Δυτική Μακεδονία. Τα χρώματα της άνοιξης και εκεί μοναδικά. Ειδικά πάνω στο Γράμμο ήταν συγκλονιστικά! Α! ρε Ελλάδα.........Πόσο με μεθάς και πόσο με πληγώνεις!!

doctor είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
Η ΑΝΟΙΞΗ ΝΤΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΣΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ!

Dina Vitzileou είπε...

Πανέμορφη και μοναδική διαφορετικότητα της Ελληνικής φύσης!!

blackbedlam είπε...

Ευρυτάνα καλημέρα σου.
Κοιτώ τις φωτογραφίες σου και με πιάνει μελαγχολία,γιατί καθώς ανοίγω το παράθυρό μου βγαίνω στο μπαλκόνι και ο ορίζοντάς μου είναι κλεισμένος, περιορισμένος από πολυκατοικίες.
Τσιμέντο γύρω μου, όπου κοιτάξω. Το τοπίο παραμορφωμένο, γκρίζο και μελαγχολικό.
Το μόνο που μας άφησαν είναι οι εικόνες, οι μνήμες από τις παλιές γειτονιές, οι περιπλανήσεις μας σε τόπους σαν αυτούς που πια μόνο σε φωτογραφίες θα τους κοιτάμε.
Να είστε καλά που μας δίνεται έστω και μια εικονική ανάσα για τους τόπους του παραδείσου.
Αλήθεια αυτό το σπιτάκι στην πρώτη φωτογραφία και το ξάγναντο δίπλα του από αποψίλωση, τι είναι;

Δραση στο Ωραιοκαστρο είπε...

Ευρυτάνα. Μια ακόμα καταπληκτική ξενάγηση του τόπου σου.
Μπράβο σου μην σταματάς .

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Πολύ όμορφες φίλε οι εικόνες σου.
Καλησπέρα

Aris είπε...

Δωσε μου για 24 ωρες εκεινο το καλυβακι μεσα στα ελατα και δεν θελω τιποτε αλλο !!!!

Dennis Kontarinis είπε...

Πανέμορφα όλα φίλε μου στην Ευρυτανία την οποία την έχω γνωρίσει και έχω υπέροχες αναμνήσεις.
Νάσαι καλά

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας!

άγριο κυκλάμινο είπε...

Αλλο ένα πανέμορφο φωτοταξίδι σε ένα μοναδικό τόπο που κάθε Ανοιξη κάνει η φύση γιορτή. Συγχαρητήρια φίλε Ευρυτάνα.