Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Για όσους αρνούνται να... "ξεβλαχέψουν"!

Φωτογραφία του αείμνηστου Τάκη Τλούπα

Βαρέθηκα! Βαρέθηκα! Της πολιτείας το σάλαγο·
της δόξας της αδιάντροπης τ' ανάξια στεφανώματα.
Εγώ είμαι χωριατόπουλο γερό κι αθώο κι αμάλαγο,
μ' ένα μικρό απ' τα πιο μικρά και τιποτένια ονόματα.

Kι εγώ είμαι ένα βλαχόπουλο της στάνης και της έρημου,
με μια φλογέρα στ' ανοιχτό, ριχτό μανικοκάπι μου,
πότε να κλαίω στις μοναξιές τ' ανήμερο κεντέρι μου,
πότε να τραγουδώ γλυκά στις στρούγκες την αγάπη μου. 

[ Στίχοι του ποιητή Θανάση Κυριαζή (1887-1950) με καταγωγή από τον Προυσό Ευρυτανίας ]


blog "Ευρυτάνας ιχνηλάτης"

18 σχόλια:

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Κάνοντας "κλικ" επάνω στο όνομα του Θανάση Κυριαζή καθώς και στην υπογραφή "blog Ευρυτάνας ιχνηλάτης", θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε και άλλους στίχους του αλησμόνητου Ευρυτάνα ποιητή.

Δραση στο Ωραιοκαστρο είπε...


Εξαιρετικό!!!

Aris είπε...

Σιγα να μην καθομουνα να διαβαζω τα.. βλαχοποιηματα του καθε Κυριαζη.
Διαβαζα Νιτρο και Instyle και ημουνα παντα "in".

Γεια σου ρε ιχνηλατη!!

Κατερίνα Τοράκη είπε...

Πιο ταιριαστή απάντηση δεν θα υπήρχε!!!

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα Ευρυτάνα μου.....!
πολύ όμορφο.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Τίτλος, φωτογραφία και στίχοι, μια εξαιρετική σύνθεση Ευρυτάνα.
Συγχαρητήρια για την επιλογή σου! Κάτι τέτοιες καταγραφές, μας κάνουν υπερήφανους.
Την εκτίμηση και το θαυμασμό μου!

magda είπε...

Χαχααα, ΑΡΝΟΥΜΑΙ κι εγώ, καμαρώνω το Βλαχόπουλο και ενθουσιάζομαι με τους στίχους!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Έχει το χιούμορ πολλούς δρόμους, Ιχνηλάτη. Όπως και η ανάγνωση της Ιστορίας. Πού να το φανταζότανε ο προυσσιώτης ποιητής του περασμένου αιώνα πως οι στίχοι του θα σχολιάζουν άψογα την επικαιρότητα του 2018!..

Άρης Άλμπης είπε...

«Της δόξας της αδιάντροπης τ' ανάξια στεφανώματα».
Η πιο λακωνική περιγραφή τής ανάδειξης των αναξίων!
Γραμμένη για μιαν άλλη εποχή.
Τι θα έγραφε ο ποιητής, αν ζούσε μέχρι σήμερα;
ΥΓ. Ευστοχότατο το σχόλιο του υπερκείμενου φίλου Aris!

Μάκης είπε...

Η καλύτερη άμυνα σε ανθρώπους όπως ο συγκεκριμένος "αρσενικός" που "τροποποίησε" τους βλάχους!! είναι η εγγραφή τους εκεί που δεν πιάνει το μελάνι!
Όμως, επειδή "ουδέν κακόν αμιγές καλού" μας έδωσε με τις βλακείες του την ευκαιρία να "τσοπανέψουμε" λίγο έστω και χωρίς τα γίδια μας!
Νάσαι καλά Ιχνηλάτη
Και πάλι έπιασες ένα καλό χνάρι
Μάκης
Κρίκελλο

PHOTO ΤΙΤΛΟΙ είπε...

Πάντα μου προκαλούσουν ατέλειωτη αποστροφή τα προϊόντα της υποκουλτούρας που πάσαρε αυτός ο τύπος με τα τρισάθλια έντυπα του.

Φυσιολάτρης! είπε...

Ιχνηλάτη να τα πω ;.....Δεν εννοώ τα κάλαντα!!!!!!!!Δυστυχώς κάποτε ένα διόλου ευκαταφρόνητο μέρος της ελληνικής κοινωνίας ενστερνίστηκε....."την Κωστοπουλειάδα" σαν νοοτροπία και style!!!!!!!!!!!Κάπου φταίει και αυτός ο κόσμος για την κατάντια του.........δεν άνοιγε ο άλλος ένα βιβλίο της προκοπής........ενώ έτρεχε στο περίπτερο μην τυχόν και χάσει το τελευταίο τεύχος της μακακίας!!!!!!!Χαίρομαι που τελικά πήγαν στα άπατα.....κάτι είναι κι αυτό!!!!!!
Υπέροχο το ποίημα που διάλεξες φίλε μου......μπράβο σου!!!!!!!

faros είπε...

Πράγματι πολύ καλό !

Memaria είπε...

Πληρωμένη, έξυπνη απάντηση στις γνωστές, ανόητες δηλώσεις!
Εύγε!

Mia είπε...

Υπέροχο το ποίημα που παρέθεσες, Ευρυτάνα μου. Και τόσο ταιριαστή η φωτογραφία. Την καλημέρα μου, φίλε.

kapetandiamantis είπε...

ΙΧΝΗΛΑΤΗ ΑΚΟΜΗ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΝΑ ΞΕΘΩΡΙΑΣΜΕΝΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΚΑΤΙ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ. ''ΕΞΩ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ''.
ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ Ο ''ΚΥΡΙΟΣ ΝΙΤΡΟΣ'' ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΒΛΑΧΕΨΕΙ, ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ (ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ).
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αρνούμαι!

καλημέρα Ευρυτάνα μου

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...


Τα σέβη μας προς όλους σας!