Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα...


Έχω κλεισμένο στην καρδιά μου
ένα ηλιοβασίλεμα του χωριού
ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα
σαν το χάδι της μάνας μου
ή σαν το κρυφό δάκρυ της αγάπης.

Έχω κλεισμένη στην καρδιά μου
μιάν απόκοσμη βραδυνή σιγαλιά
που την ταράζει μονάχα
το μακρυνό βούϊσμα ενός ποταμιού
καθώς τραβάει ασταμάτητα
το δρόμο του προς τη θάλασσα.
-Είχα πάντα την παραίσθηση
πως είναι φωνές ανθρώπων
που έρχονται ή πνίγονται...-

(Απόσπασμα από το εξαιρετικό έργο του Ευρυτάνα λόγιου Μιχάλη Σταφυλά με τίτλο "Ευρυτανία")


14 σχόλια:

Φυσιολάτρης! είπε...

Υπέροχη η εικόνα......αλλά εξίσου υπέροχη και η άλλη "εικόνα".....αυτή που χτίζουν οι στίχοι του Μιχάλη Σταφυλά!!!!!!!!!!

PHOTO ΤΙΤΛΟΙ είπε...

Εξαιρετικό λυρικό ύφος!

doctor είπε...

ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ..
ΣΑΝ ΤΟ ΧΑΔΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ, ΣΑΝ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!
ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟΙ ΣΤΙΧΟΙ!!

Δραση στο Ωραιοκαστρο είπε...

Εξαιρετικό!

Άρης Άλμπης είπε...

Ένα ακόμα γραπτό τού Σταφυλά που δείχνει τη λεπτότητα των αισθημάτων του.

Unknown είπε...

Θα 'λεγε κανείς πως οι λέξεις "ζωγράφισαν" την εικόνα... ή πως οι "χίλιες λέξεις" της εικόνας έγιναν στίχοι και παύσεις για να δώσουν χρόνο στο μυαλό να ταξιδέψει σ' ό,τι έκλεισε η καρδιά στην αγκαλιά της...

ποιώ - ελένη είπε...

Ξεχωριστό!!!!!

Καλημέρα Ευρυτάνα μου ♥

Memaria είπε...

Απόσπασμα και φωτογραφία εξαιρετικά!

Aris είπε...

Ο Μιχ. Σταφυλας ειναι συγκλονιστικος.
Πιο πολυ με συνεπηραν οι παρακατω στιχοι. . . .

το μακρυνό βούϊσμα ενός ποταμιού
καθώς τραβάει ασταμάτητα
το δρόμο του προς τη θάλασσα.
-Είχα πάντα την παραίσθηση
πως είναι φωνές ανθρώπων
που έρχονται ή πνίγονται...-

Giannis Pit. είπε...

Εκπληκτικές εικόνες Ευρυτάνα...! ειδικά το κλείσιμο.
Καλή Κυριακή φίλε μου.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

"ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα
σαν το χάδι της μάνας μου..."

Χάδι στην ψυχή μας... οι στίχοι και η εικόνα που τους συνοδεύουν.

Mia είπε...

Εξαιρετικό απόσπασμα, Ευρυτάνα μου, και πανέμορφο το ηλιοβασίλεμα!!!

άγριο κυκλάμινο είπε...

Ο Μιχάλης Σταφυλάς είναι μία κορυφαία προσωπικότητα της διανόησης όχι μόνο για την Ευρυτανία αλλά και για ολόκληρη τη χώρα μας. Το πνευματικό έργο του σε πάρα πολλούς τομείς των γραμμάτων είναι πραγματικά σπουδαίο και μπράβο σου που αναφέρεσαι συχνά σε αυτό. Η φωτογραφία όντως είναι απόλυτα ταιριαστή.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Eυχαριστούμε τους φίλους και τις φίλες του blog για τις επισκέψεις και τα σχόλια.