Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Στην Χ.

11 σχόλια:

άγριο κυκλάμινο είπε...

Μαγικό τοπίο, ονειρεμένο τραγούδι, έχεις συνθέσει το τέλειο παραμύθι του χιονιού!!! Εικόνα και ήχος, άγγιγμα ψυχής.
Να χαίρεσαι και να σε χαίρεται η αγαπημένη σου Χ.

PHOTO ΤΙΤΛΟΙ είπε...

Η φωτογραφία με το χιονισμένο σπιτάκι στο δάσος είναι εκπληκτική.
Για τη μουσική της Loreena McKennitt και το βίντεο με τα άλογα δεν βρίσκω λόγια.
Υπέροχη αφιέρωση!

doctor είπε...

H ΦΥΣΗ ΕΜΠΝΕΕΙ!!!!
ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΕΥΡΥΤΑΝΑ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΕΞΑΙΣΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ!!!

Θέμιδα Ζήδρου. είπε...

Mουσική και χιόνι ιδανικά παντρεμένα.
Για μένα που ζω σε νησί είναι κάτι "εξωτικό".

PANOS είπε...

Υπέροχο!!!!!

magda είπε...

Ζωγράφισες πάλι, Ευρυτάνα φίλε μου!!!
Η εικόνα σου "δένει" αρμονικά με το καταπληκτικό βίντεο!
Είναι υπέροχο το θέαμα των περήφανων ζώων να τρέχουν ή να εξυπηρετούν τον άνθρωπο, μέσα στο κατάλευκο χιόνι!
Έψαξα τους στίχους του τραγουδιού, που μιλάνε γι αυτήν την απέραντη σιωπή της φύσης, που τυλιγμένη στο χιόνι σου δίνει την δυνατότητα να ονειρεύεσαι.
Σ' ευχαριστώ, που κέρασες πάλι απλόχερα στους φίλους σου, ΦΥΣΗ!
Καλή εβδομάδα!

E.- είπε...

Αν η Χ είναι γνωστή ... Θεέ μου και ποιος τη χάρη της!!!
Αν πάλι είναι άγνωστη ... ποιος τη χάρη της Θεέ μου!!!

Ε.-

λεύτερος είπε...

Αναρωτιέμαι εαν η Λορίνα αυτη η παγκοσμια φωνή επισκέπτονταν την Ευρυτανία τι θεικες μελωδίες θα ερμηνευε.!! Πανεμορφη αφιέρωση, να ειστε καλά

eApenanti είπε...

Πράγματι θα συμφωνήσω για την Λορίνα.

Τους χαιρετισμούς μου Ευρυτάνα

Π. ΑΚΡΙΔΑΣ είπε...

Το βλεπω και το ξανα βλεπω!!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Πολύ ωραίο Ιχνηλάτη!
Με την ευκαιρία μήπως ξέρεις αν μπορώ να νοικιάσω έναν...χιονιά για κανα δυο βδομάδες, γιατί στα μέρη μου δεν ρίχνει χιόνι (μόνο στο βουνό 2-3 φορές στα...2-3 χρόνια και τρέχουμε σαν τρελοί!!)και η κόρη μου το 'χει λαχτάρα??